-Svar på frågestunden!-

Pallar inte vänta på fler frågor. :p
Svarar på frågorna nuuuu !
Frida A :
vad är din favoritfilm ;]]
vilka har du kysst (ärligt)
vilka är dina bv<3
Svar till Frida A :
Min favoritfilm är alla Maria Wern , NSN (never say never) och skräckfilmer :D
Jag har kysst Eric & William. :p
Mina bästavänner (antar att du syftar på det) vet jag faktiskt inte. Men jag har många bra vänner , t.ex du, Emina, Catrine, Josephine, Natalie, Frida AL, Jennifer & massa massa andra ! (: <3
Emina:
Gillar du nån? :D
Svar till Emina:
Yes I do , and you know who ! (:
Olivia:
vilka hårfärger har du haft? :p
Svar till Olivia:
Nästan alla tänkbara !
Utom beige.. Det är väl ända färgen jag inte har haft ;p
Frida AL:
Hur många gånger har du färgat håret?
favorit blogg? :D
godis/chips?
favvomat?
de roligaste du vet att göra?
Hur många gånger har du färgat håret?
favorit blogg? :D
godis/chips?
favvomat?
de roligaste du vet att göra?
haha fina frågor, puss<3
Svar till Frida AL :
Jag har färgat håret måååånga gånger! Över 25 i alla fall ! o:
Min favoritblogg är din, http://cattiiss.bloggplatsen.se , http://eminaapervan.devote.se & http://nattaah.blogg.se :))
Godis/chips, hmm.. godis ! :D
de roligaste jag vet att göra är att träffa dig (den gången jag gjorde de) , vara med vänner &fota ! :D
pöss<3
Hoppas ni fortsätter ställa frågor!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt. :p
Då jag kom hem från skolan såååå.. for jag & mamma för att handla inför imorgon ! :DD
Taggataggatagga.
För dom som inte vet : klassen ska till lajksjön. :DD
Öh, efter de så åt jag middag , och sen for jag & mamma på sjukan på nåt möte för att lyssna på.
Ehehe, så tråkig som jag är tyckte jag faktiskt att de va intressant!^^
Ska sova där på lördag, weho. ^-^
Men jaooo, ska typ lägga mig & kolla på tv nu.
Hare!

Kommentarer
Postat av: syster

du svara int på min fråga D:

2012-02-13 @ 19:56:42
URL: http://xxreplayxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0