2012-02-05

Kom på att jag inte har skrivit någonstans att jag har frågestund, det är väl därför jag inte har fått några frågor? o':
I alla fall , idag har jag inte gjort så myckee.
Vaknade runt 10, gick ned & fikade , sen satte jag mig vid datorn en stund.
Vid 12 gick mamma och vilade , då passade jag Edwin & Alfons till typ 2.
Alfons satt & spelade på xboxet & jag höll i Edwin.
Sen städade jag ur mitt skrivbord, (fortfarande inte klar, ska hämta ett nytt i lajksjö nån dag).
Efter de åt jag middag, sen ha ja nt gjort nå mer typ o:
Eller jo , kvart över fem gick jag te busstationen och hämtade nå saker från Andréa.
Fick en kajal, typ hundra snoddar, klämmor, örhängen & två läppbalsam.
Världens bästa syrra‎.♥
Sen satte jag mig i badet med Alfons, och nu sitter jag här.
Ska snart gå upp och fortsätta städa ur skrivbordet & dunka musik me full bas.
Hoppas ni ställer frågor i frågestunden , annars blir jak leeedsen i öögat ! :'c
Hejdå ! c':
Bild från i somras.(L)

Kommentarer
Postat av: Syster!<3

Du ÄR världens bästa syster! Älskar dig!<3

2012-02-09 @ 10:25:53
URL: http://xxreplayxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0