Mitt bästa äventyr.

Jag är med i en tävling som dom lottar ut 2st 600D !
Den handlar om att man ska lägga upp bilder från sitt bästa minne.
Mitt allra bästa minne var då jag åkte till Norrbotten och köpte min kamera som jag har för tillfället.
Det är en vanlig digital kompakt-kamera.
Den är väl sådär, men absolut ingen jag skulle vilja fortsätta med i framtiden.
Jag skulle verkligen göra allt för att få äga en systemkamera.
Speciellt en 600D.
Dom är så grymt fkn bra.
Aja, här kmr några bilder som jag har tagit med min Casio Exilim ex-z16.
Klicka här för att vara med i tävlingen.
Jag har ännu fler bilder, men de tar typ 10003948938294 år att ladda upp dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0